Avatar billede hoejgaard Juniormester
22. maj 2006 - 10:34 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Interaktiv 3d

Hej
Jeg er ved at undersøge muligheden for at lave noget interaktivt 3d, dvs hvor en bruger kan ændre på en 3d models design/udseende..
Nogen der kender noget til det ??
Avatar billede hoejgaard Juniormester
22. maj 2006 - 17:36 #1
Jeg tænker på noget i retning af som feks de arkitekt programmer hvor møbler kan flyttes rundt i et rum og lignende.. Hvordan laver man sådan noget ??
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. maj 2006 - 16:42 #3
Et par bud kunne være Director eller Turntool www.turntool.com  www.adobe.com
Avatar billede japping Nybegynder
04. september 2006 - 11:46 #4
Det er der flere programmer der kan. Jeg har berørt det i SolidWorks (www.sdh.dk). Det er et prof. program som benyttes i maskinindustrien. Startpris omkring kr. 70.000,- og så det løse.

Men pas på www.sdh.dk, jeg har handlet hos dem flere gange og man bør kende produkterne inden man kaster sig ud i en handel.

Programmet kan det du søger. Vha. parametre eller til-/fravalg kan kunden  ændre på konstruktionen og se resultatet på f.eks. en web-baseret brugerflade.

Spørg hvis du ønsker yderligere info. eller hjælp.
Avatar billede mobius6 Juniormester
04. september 2006 - 17:12 #5
ja det må vist til at v¿re lukketid her?