Avatar billede heyckendorff Praktikant
20. maj 2006 - 19:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg få internet i område X?

Hej Alle...

Jeg skal flytte ud i et sommerhusområde og vil gerne vide om jeg på forhånd at finde ud af om der er mulighed for at få internet i Mbit størrelse. Tænker på om der f.eks. er en hjemmeside hvor jeg kan taste adressen ind og så se om der er mulighed for internet og fra hvilke udbydere.

Hvis ikke det er muligt at få ordentligt internet via kabler i jorden kan man så få en internetopkobling via parabol og sattelit? Hvad koster evt. sådan en arrangement og hvor hurtig og stabil forbindelse kan jeg regne med hvis jeg bliver nødt til at benytte denne løsning

Mvh

Werner
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. maj 2006 - 20:18 #1
Prøv at spørge TDCs Kundeservice: http://kundeservice.tdc.dk/
Kontakt også:
Tele2
Cybercity
Sonofo
osv..
Avatar billede heyckendorff Praktikant
21. maj 2006 - 22:52 #2
hmm.....er det ikke noget jeg kan undersøge via nettet uden at skulle til at ringe rundt?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. maj 2006 - 23:06 #3
Kun hvis selsskabet tilbyder den service på hjemmesiden.

Jeg tvivler på, at en privat person (eller offentlig/virksomhed) har lavet en oversigt, over hvilke byer/områder man kan få hvilke forbindelser..

Det er ikke umuligt at det eksisterer, men jeg mener bare at det er en sædvanelig ting at lave..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. maj 2006 - 23:06 #4
..fordi ting/forbindelserne/aftaler/kontrakter hurtigt kan ændre sig..
Avatar billede heyckendorff Praktikant
29. september 2007 - 08:34 #5
thesurfer kan du lægge et svar så jeg kan få lukket spørgsmålet.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. september 2007 - 19:56 #6
Jeg har lige læst dit spørgsmål igen.

Satelit-ting plejer gerne at koste, dog har jeg ikke nogen data på det..

http://www.fullrate.dk/ kan du bl.a. se om de dækker adressen, ved at indtaste den under "TEST OM VI DÆKKER DIG".

Jeg håber at det hjælper.