Avatar billede drystin Nybegynder
19. maj 2006 - 20:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Delings problem.

Hej gutter og gutinder.

Jeg har et netværk hjemme, som består af en.

Server med to netkort, et som går i en switch, det andet som går i en trådløs router, min stationær computer sidder i switchen og alt fungere fint der, dog når jeg vil gå igennem min trådløse router med min laptop, så kan jeg ikke se mapper eller komme ind til min server, jeg kan ikke komme igennem min router, jeg har slået min firewall på routeren fra.

Jeg kan godt gå på nettet bruge msn spille spil.

Har i nogen ide, til hvordan jeg  kommer igennem min router ?

Mvh

Drystin.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 20:42 #1
Kan du pinge serveren fra den bærbare ?
Avatar billede drystin Nybegynder
20. maj 2006 - 07:26 #2
nej det kan jeg dog heller ikke.
Avatar billede kenp Novice
20. maj 2006 - 18:16 #3
Det er fordi at din router blokere af for de porte.. du kan dog lave din router om til en trådløs swich også sætte den således at du ikke behøver den anden swich.
Avatar billede drystin Nybegynder
20. maj 2006 - 18:49 #4
tak for hjælpen, gjorte det faktisk inden jeg læste din kommentar, hvis du lige giver et svar skal jeg give dig points.
Avatar billede kenp Novice
20. maj 2006 - 18:58 #5
ping.
Avatar billede drystin Nybegynder
20. maj 2006 - 18:59 #6
Takker.
Avatar billede kenp Novice
20. maj 2006 - 19:15 #7
(så mangler du kun at marker navnet og trykke accepter)