Avatar billede chr_b Nybegynder
08. maj 2001 - 10:50 Der er 9 kommentarer

initialiseringsstrenge

Når jeg downloader med mit 56k modem , downloader jeg kun med små 3Kbps. Jeg har kigget på forskellige hjemmesider og der står noget om indstillingerne af initialiseringsstrengene, men jeg ved ike hvad det betyder!!!!???
Er der ander indstillinger jeg kan ændre så det kan kører mere optimalt?????
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 10:51 #1
www.getright.com

ikke andet
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 10:52 #2
detsuden er 3kbps flot af et modem...*grin*

mit lå på 1-2Kbps

www.godzilla.com
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 10:53 #3
how..-www.godzilla.com
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 10:55 #4
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. maj 2001 - 10:57 #5
du kan jo starte med at pille alle dine telefoner og tlfsvarer, nummerviser ud af stikkene så du KUN har dit modem på! det kan også give en hastighedsforøgelse!
Avatar billede handmade Nybegynder
08. maj 2001 - 11:00 #6
Før du begynder på init-strenge, skal du nok kigge på din forbindelse. Prøv at pille andre enheder (tlf.svarere/telefoner/nummervisere etc.) fra telefonlinjen. Disse app. kan give støj på linjen og nedsætte hastigheden ganske meget. Skal du alligevel bruge initstrenge, har de fleste udbydere forslag til disse (modemsoftware på udbyderens website)
Avatar billede handmade Nybegynder
08. maj 2001 - 11:01 #7
Hej Kim- havde ikke set dit indlæg..
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. maj 2001 - 11:02 #8
det er okay :)
Avatar billede pro_tech Nybegynder
09. maj 2001 - 13:11 #9
Hvad for et modem har du?????