Avatar billede tjacobt Nybegynder
19. maj 2006 - 11:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Starten på en PHP hjemmeside

Hejsa
Jeg vil gerne lave en PHP hjemmeside og ved ikke noget om PHP hvad skal jeg starte med når jeg vil lave den og vil ikke lave den på nogen hjemmeside jeg laver den på min computer.
Avatar billede 1409 Praktikant
19. maj 2006 - 13:22 #1
Jeg vil anbefale dette:
http://www.webcafe.dk/artikler/php/
Avatar billede tjacobt Nybegynder
19. maj 2006 - 14:25 #2
Kender godt den side men aner ikke hvad de mener med system's filer og alt muligt
Avatar billede lillehamster Nybegynder
19. maj 2006 - 15:21 #3
er det selve installationen af php du ikke forstår ?
Avatar billede tjacobt Nybegynder
19. maj 2006 - 15:25 #4
Har instaleret programmet men så står der noget se selv på

http://www.webcafe.dk/artikler/php/installerphp4/#installerphp

forstår bare ikke det der er efter udpak filer har nemlg udpakket filerne
Avatar billede lillehamster Nybegynder
19. maj 2006 - 15:56 #5
du skal bare finde filen php4ts.dll og ligge den ind i windows/system/
derefter er der en fil mere som hedder php.ini-dist som skal ind i windows/
og så skal du gå ind og lave noget om i den. som står på siden
Avatar billede tjacobt Nybegynder
19. maj 2006 - 15:58 #6
Kan ikke finde php4ts.dll men kan finde php5ts.dll
Avatar billede lillehamster Nybegynder
19. maj 2006 - 15:58 #7
det er nok den du skal bruge så :P
Avatar billede tjacobt Nybegynder
19. maj 2006 - 15:59 #8
Men hvilket program skal jeg åbne det med?
Avatar billede lillehamster Nybegynder
19. maj 2006 - 16:10 #9
notepad er fint
Avatar billede tjacobt Nybegynder
19. maj 2006 - 16:19 #10
Ok men der står bare:

MZ     ÿÿ  ¸      @                                    º ´    Í!¸LÍ!This program cannot be run in DOS mode.

$      `~Ùç$·´$·´$·´_»´?·´§¹´-·´K ½´!·´K ³´&·´Û?½´&·´ªè´#·´þ<«´'·´9½´/·´³<®´&·´$¶´Y·´§ê´+·´"<½´p·´ã±´%·´Û?³´%·´Rich$·´        PE  L v¼YD        à !   p)          1)    €)                     F                            0: MI Ì: È    ÐC ð                  àC ” †)                                             €)                           .text  df)    p)                  `.rdata  }å  €)  ð  €)            @  @.data  dW  p;    p;            @  À.rsrc  ð  ÐC    €C            @  @.reloc  )  àC  0  C            @  B
Avatar billede tjacobt Nybegynder
19. maj 2006 - 16:37 #11
Synes bare det er mærkeligt
Avatar billede lillehamster Nybegynder
19. maj 2006 - 17:16 #12
sikker på at der er php.ini-dist