Avatar billede acgiter Nybegynder
18. maj 2006 - 22:13 Der er 2 kommentarer

bedste projekter til 5000,-

Jeg er på udkig efter en projekter, men der jeg ingen erfaring har, inde for dette område ville jeg lige høre jer herinde.

Jeg har 5000,- at rode rundt med, ved godt det ikke er særlig meget når man snakker projekter, og derfor vil jeg selvfølgelig gerne have den bedste til prisen.

Projekteren skal bruges til det hel både dvd, tv og pc, men mest dvd.

håber nogen kan hjælpe med nogle bud..
Avatar billede acgiter Nybegynder
19. maj 2006 - 10:14 #1
lukket.-
Avatar billede martin_moth Mester
19. maj 2006 - 20:22 #2
husk at accepter :o)