Avatar billede mobildata Nybegynder
18. maj 2006 - 20:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af 16v.dk

Lidt konstruktiv kritik søges..

Både på selv design/layout og brugervenlighed.

Lidt specs:

Design/layout er lavet i Photoshop CS2 og Dreamweaver.
Funktionen på siden kører i php og mysql.

Hænger designet sammen både layoutmæssigt og farvemæssigt?

Er "effekterne" virklighedstro? altså ser det "ægte" ud, ligner det at "topbaren" er lavet af kulfiber, at bundknapperne er børstet stål, og hele flamme effekten.

Hvordan er loadtiden? siden fylder nok små 100kb er det stadig for meget i vores ADSL tider?

Og passer den Google adsense reklame slet ikke ind i resten af siden?

NB; hvis nogen ønsker at prøve at tilmelde sig og "ikke" ønsker at blive tilmeldt, så skriv lige "test" eller lignende i navne feltet på tilmeldingssiden.
Avatar billede mobildata Nybegynder
18. maj 2006 - 20:29 #1
Adressen er http://www.16v.dk hvis nogen skulle være i tvivl.. :-)
Avatar billede egr_sli Nybegynder
18. maj 2006 - 21:04 #2
jeg går ud fra at der kommer meget mere på siden efterhånden, men jeg kan faktisk godt lide designet!
nu er jeg ingen "hjemmeside-programmør" (hvis man da ellers kan kalde det, det)
men jeg kan da sige min ærlige mening om "layoutet" og som sagt synes jeg det er flot!
jeg kan især godt lide de fire knapper for neden, de virker utrolig brugervenlige!
også fedt logo for oven!
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2006 - 21:27 #3
Kan godt lide det. Men måske lidt kedeligt der kun er 4 sider og at man skal scrolle ned
Avatar billede flashnoob Nybegynder
19. maj 2006 - 17:05 #4
Fedt design, uden alt for meget 'diller daller'. Jeg synes de forskellige elementer ligner godt. Dog virker siden en smule tom.
I FF kommer der en irriterende scrollbar på forsiden og 2 x 'velkommen til 16v.dk'.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad den tekst under siden er til? Altså, date, jo den kan jeg finde ud af ;) men den næste? Jeg kan se at tallet efter kolon (51:) tæller op hvis jeg refresher... såe er det en besøgstæller?
Jeg var meget i tvivl om hvad sides formål var da jeg kom ind på den, måske skulle du skrive lidt om hvad formålet er, på forsiden.

Og nej.. den Google adsense passer ikke ind :)
Blot mine 10 cent ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2006 - 13:05 #5
Faktisk google adsense tjener du næsten ingen ting på. Fordi at det er kun 1 gang den bliver vidst også selv om man skifter side så tæller det som 1 gang den er vidst. Du skal putte den i iframen..
Avatar billede mobildata Nybegynder
22. maj 2006 - 11:16 #6
@flashnoob

Jeg har ikke testet den i FF, men det lader til at det lige skal gøres!
De små tal i bunden er nogle stats jeg skal bruge, ja den ene er en simpel counter.
Formål? tja jeg synes nu det står på den første side, men måske skal de illistreres anderledes.

@visual-basic-starter

Tak for tippet med adsense!
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2006 - 13:40 #7
Ingen oversag:)