Avatar billede cookie1000 Nybegynder
08. maj 2001 - 09:26 Der er 9 kommentarer

IP Adresser

Hvor kan man købe løse ip adresser
Avatar billede leif Seniormester
08. maj 2001 - 09:29 #1
Løse IP adresser??? Til hvad???
Avatar billede leif Seniormester
08. maj 2001 - 09:30 #2
Hvis det er internt, er der nogen regler for hvad man kan bruge.
Avatar billede €yston Nybegynder
08. maj 2001 - 15:07 #3
Hvis det er Internet IP adresser skal du kontakte din ISP (udbyder).
Avatar billede cookie1000 Nybegynder
08. maj 2001 - 16:21 #4
Jeg skal bruge nogle ip adresser til min Server, men det skal ikke være internt, hvad mener du med min ISP udbyder
Avatar billede maniacdog Nybegynder
08. maj 2001 - 18:41 #5
Det vil sige du vil have nogle flere WAN ip adresser. Altså på ydre siden af router/firewall ?

Hvis dette er tilfældet så skal du kontakte din ISP (Internet Service Provider) som på dansk hedder Internet Udbyder.
Avatar billede karstenh Nybegynder
20. maj 2001 - 23:18 #6
Kort sagt, kontakt din Internet-udbyder, og hør om de vil sælge/give dig flere IP-adresser.
Avatar billede grinderslev Praktikant
30. december 2001 - 00:47 #7
Det kan du vist nok her :http://www.ripe.net/
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2001 - 13:06 #8
ISP udbyder er din Internet Service Provider, kort sagt ham du har internetforbindelse ved.
Avatar billede karstenh Nybegynder
30. december 2001 - 13:59 #9
Det er korrekt at du kan få tildelt IP-adresser via RIPE.
Men de erdog værdiløse hvis din internetudbyder ikke router dem.
Derfor, tag fat på din ISP :) De har nok også nogen IP-adresser de hellere vil have du bruger end den du evt. kunne få af RIPE.