Avatar billede mailliw Nybegynder
08. maj 2001 - 03:28 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

det levende søkort ??

Jeg har hørt at der findes noget der hedder det levende søkort, hvor finder man en demo-version til denne ??
Og er der nogen som har erfaringer med det ?
Avatar billede fcs Novice
08. maj 2001 - 07:13 #1
Avatar billede fcs Novice
08. maj 2001 - 07:14 #2
Det findes vist ikke i en demo udgave! Jeg så den på en båd-messe i Fredericia og det så rigtig lækkert ud. Jeg har ikke testet det, men det ser lækkert ud ;-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. maj 2001 - 09:30 #3
Du kan købe den alle steder, sågar på posthusets blandede landhandel.
Avatar billede mailliw Nybegynder
08. maj 2001 - 12:56 #4
tak til begge
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. maj 2001 - 12:59 #5
I lige måde og tak for pointene.
Avatar billede fcs Novice
08. maj 2001 - 14:59 #6
Selv tak og god tur ud på landets vande ;-)
Avatar billede dyk Nybegynder
15. juni 2001 - 08:59 #7
Hejsa !

Jeg kan kun varmt anbefale Det Levende Søkort ! Selv bruger jeg til at finde nye dykker steder og efterfølgende ligger jeg så en beskrivelse ind om stedet.
Men nu har jeg hørt, at man fra et eller andet sted på nette, kan downloade en fil til det levende Søkort, der skulle indeholde vrag positioner !! Er der nogen der ved, hvor man kan finde den fil ?
Avatar billede nautikvariat-com Nybegynder
12. juni 2010 - 14:29 #8
det billigste Det Levende Søkort får du hos
www.maritim-elektronik.dk

De har også GPS antennaer til brug sammen med Det Levende Søkort: jeg har testet og det virker

hilsen

Nautikvariat
Avatar billede nautikvariat-com Nybegynder
12. juni 2010 - 14:30 #9
det billigste Det Levende Søkort får du hos
www.maritim-elektronik.dk

De har også GPS antennaer til brug sammen med Det Levende Søkort: jeg har testet og det virker

hilsen

Nautikvariat
Avatar billede nautikvariat-com Nybegynder
12. juni 2010 - 14:30 #10
det billigste Det Levende Søkort får du hos
www.maritim-elektronik.dk

De har også GPS antennaer til brug sammen med Det Levende Søkort: jeg har testet og det virker

hilsen

Nautikvariat
Avatar billede nautikvariat-com Nybegynder
12. juni 2010 - 14:30 #11
det billigste Det Levende Søkort får du hos
www.maritim-elektronik.dk

De har også GPS antennaer til brug sammen med Det Levende Søkort: jeg har testet og det virker

hilsen

Nautikvariat
Avatar billede nautikvariat-com Nybegynder
12. juni 2010 - 14:30 #12
det billigste Det Levende Søkort får du hos
www.maritim-elektronik.dk

De har også GPS antennaer til brug sammen med Det Levende Søkort: jeg har testet og det virker

hilsen

Nautikvariat
Avatar billede nautikvariat-com Nybegynder
12. juni 2010 - 14:30 #13
det billigste Det Levende Søkort får du hos
www.maritim-elektronik.dk

De har også GPS antennaer til brug sammen med Det Levende Søkort: jeg har testet og det virker

hilsen

Nautikvariat