Avatar billede dejligeanders Novice
16. maj 2006 - 23:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan synkroniserer jeg min nokia 6310 med min computer

Jeg har en Nokia 6310 med en lang kontaktliste, som jeg gerne vil have kopieret til min computer, så jeg ik risikere at miste den hvis telefonen blir stjålet! Har lagt det medfølgende Nokia PC Suite ind på min computer, og derefter forsøgt at synkronisere, hvilket lykkedes for kalenderen, men den kopierede kun to af kontakterne. Har prøvet flere gange og den blir ved med at skrive sykronisering succesfuldt færdiggjort, men uden at ha lagt de resterende kontakter over. Har tjekket at alle kontakterne ligge samme sted på telefonen, og det gør de.

Håber på Hjælp!!!!
Avatar billede jacla Nybegynder
17. maj 2006 - 01:04 #1
Har du undersgt om dine kontakter ligger i telefonbogen eller på telefonen ?
Avatar billede jacla Nybegynder
17. maj 2006 - 01:04 #2
Undskyld Sim kortet kontra / telefonen
Avatar billede dejligeanders Novice
17. maj 2006 - 09:39 #3
Ja, de ligger på telefonen
Avatar billede jacla Nybegynder
17. maj 2006 - 10:08 #4
Får du fejl eller hvad går der galt??
Avatar billede dejligeanders Novice
19. maj 2006 - 01:25 #5
Nej, den skriver succesfuldt overført!!!!
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 01:31 #6
har nokia ikke lavet en mappe på din pc?
Avatar billede jacla Nybegynder
19. maj 2006 - 01:41 #7
NB! Du skal ind i kontaktpersoner på din Nokia og vælge overfør via ()bluetooth eller infrarød.

Du kan finde Trådløs forbindelse i kontrolpanelet I fanebladet "ifrarød" kan du vælge den mappe du vil have dine ting til at ligge i (Standardplacering for modtagne filer)
Avatar billede dejligeanders Novice
23. februar 2007 - 14:49 #8
Har ik fået det til at virke, og har opgivet! men tak for hjælpen alligevel:)
Avatar billede jacla Nybegynder
23. februar 2007 - 15:07 #9
ok