Avatar billede nysgerrig2006 Nybegynder
16. maj 2006 - 23:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål om kontrakt

Hejsa!
Vi har kigget lidt på hus - nybyggeri. Har i den sammenhæng fået udarbejdet et kontraktoplæg som endnu ikke er underskrevet.
Vi er kommet ret langt i forhandlingerne, men ønsker nu at springe fra.
Vi har endnu ikke skrevet under på noget som helst.
Dog har firmaet indsendt en byggeansøgning for os, men den blev forceret så den var indsendt inden 1/4 (hvor det nye bygningsregulativ trådte i kraft!).
Min umiddelbare holdning er at de ikke kan hænge os på noget som helst da vi ikke har skrevet under på noget.
Er der nogen der ved noget om det her???
Avatar billede off-line Nybegynder
16. maj 2006 - 23:12 #1
I så vigtigt et spørgsmål, bør du spørge hos den gratis advokathjælp.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
16. maj 2006 - 23:16 #2
Enig med gotfred. Alternativ kan du også prøve her: http://groups.google.dk/group/dk.videnskab.jura?lnk=gschg
Avatar billede nysgerrig2006 Nybegynder
14. juni 2006 - 13:42 #3
Lukker