Avatar billede jakoba Nybegynder
07. maj 2001 - 20:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl i submit (NS6) på eksperten.dk

Når man giver respons til et spørgsmål med NS6 får man en absolut url til formentlig ekspertens udviklings-maskine.

file:///E:/PROGS/NETSCAPE6/NETSCAPE%206/chrome/packages/core/redirect_loop.xul

det kunne nok være værd at rette.

PS: Rart at se at der arbejdes på at forbedre.
Avatar billede prodic Mester
07. maj 2001 - 20:23 #1
Hvorfor skrev du ikke det i en mail?
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. maj 2001 - 20:26 #2
Ja det ville nok være mere korrekt. tak.
Avatar billede jumper Nybegynder
08. maj 2001 - 06:04 #3
Ikke for at starte den gamle  browserkrig igen, men: Når du bruger et BETA produkt kan du ikke forvente at tingene virker ;)

Rent faktisk ser det mere ud som om at det er din lokale NS6 der har en fejl. redirect_loop.xul bliver ihvertfald brugt når man submitter en form, og der er ingen steder i HTML koden på eksperten.dk at der overhovedet er henvisninger til file:// protokollen.

Hvis du gerne vil have rettet fejlen, er det ikke Eksperten.dk du skal snakke med. Gå ind på http://bugzilla.mozilla.org/ og lav en bug report, og vent til fejlen bliver rettet i en fremtidig release. Eller, hent en nyere milestone af Mozilla (som NS6 er bygget på) og se om fejlen ikke allerede er rettet.

Hvad kan vi så lære af det ? Lad være med at bruge BETA software på ens primære maskine ;)

/Thor
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. maj 2001 - 11:04 #4
Det ser desværre ud til at du har ret. frem til:

file:///E:/PROGS/NETSCAPE6/NETSCAPE%206/chrome/

kan jeg finde filen på mit E-drev, plot ingen packages mappe.

Men noget må der nu være sket hos eksperten, for det har virket fint det sidste halve år :)

mvh JakobA