Avatar billede tobias_jul Nybegynder
13. maj 2006 - 20:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bib fra computeren..

Jeg har lige installeret en driver til mit grafikkort (ATI Redion X850 - Catalyst 6.4 til Windows XP) og efter det, er min computer begyndt at sige lyde når jeg spiller grafikkrævende spil..

Kan man på nogen måde få den til at stoppe med det?
(Det er den samme lyd som kommer når man starter computer, den er der bare konstant)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2006 - 20:48 #1
Jeg har lige installeret en driver til mit grafikkort (ATI Redion X850 - Catalyst 6.4 til Windows XP) og efter det, er min computer begyndt at sige lyde når jeg spiller grafikkrævende spil..

Ja - fortryd opdateringen.
Kan gøres via enhedshåndtering, ved at vælge egenskaber for kortet, vælge fanebladet driver og klikke på annuller opdatering.

(Det var så den logiske løsning - HVORFOR den bipper har jeg desværre ingen bud på)
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
13. maj 2006 - 21:06 #2
Tror det er fordi grafikkortet bliver for varmt.. bare lidt træls når jeg er til LAN og spiller Batlefield 2 og så min maskine begynder at bippe (stavefejl i overskriften)
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2006 - 00:42 #3
Er der et system i de beep?
En kort, en lang......whatever?
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
21. september 2006 - 16:01 #4
Emne lukket
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. september 2006 - 17:57 #5
fin feedback...
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
22. september 2006 - 22:57 #6
Ja men ingen af tingene virkede og så er det et gammelt emne så lukket det bare..
Fik det til at virke ved at fomatere computeren ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2006 - 10:11 #7
Ja ok, men spørgsmålet var ikke dødt:

Kommentar: backside
14/05-2006 00:42:13 Er der et system i de beep?
En kort, en lang......whatever?