Avatar billede hillmann Nybegynder
11. maj 2006 - 23:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Qtek9100 tastatur virker ikke

Hej.
Jeg har lige anskaffet mig en Qtek 9100. tastaturet virker pludselig og ej heller de genvejsknapper der sidder på.
Jeg har hentet en opdatering til dansk tastatur.

Er der en der kan hjælpemig?

Bo
Avatar billede leif Seniormester
12. maj 2006 - 11:58 #1
Hvis du kører med nyeste Danske Firmware skal du IKKE installere den Patch til tastaturet.
Avatar billede mtj111 Novice
13. maj 2006 - 13:16 #2
Opdateringen til det danske tastatur er da til skærmtastaturet og ikke til det fysiske tastatur...???

Hvilken firmware kører du med? (lav evt. en soft-reset, og se på de røde tal øvert i venstre hjørne)
Avatar billede leif Seniormester
13. maj 2006 - 13:18 #3
Uanset hvad skal man med den nyeste firmware ikke bruge patchen. (Jeg bruger den nyeste fra www.qtek.dk)
Avatar billede mtj111 Novice
13. maj 2006 - 13:23 #4
Man skal vist kun bruge den, hvis man købte en af de første 9100'er som der ikke var dansk skærmtastatur på... (har jeg læst :-)

Og nu vi taler om tastaturer... Har i på jeres Qtek 9100 Letter Recognizer eller Transcriber? Jeg har nemlig kun tastaturet og phonepad, men i min manual står der, at der skal være alle 4!

Michael
Avatar billede leif Seniormester
13. maj 2006 - 13:24 #5
Jeg kan i hvert til fald ikke finde Recognizer, men har dog heller ikke ledt så meget efter den.
Avatar billede mtj111 Novice
13. maj 2006 - 13:29 #6
Det er heller ikke fordi jeg har brug for den, men når der står i manualen, at den skal være der, så synes jeg da også, at den skal være der ;-)

Men den skal være i f.eks. Word Mobile (eller andre programmer man kan indtaste noget i), og så få skærmtastaturet frem og trykke på pilen ved siden af ikonet...
Avatar billede mtj111 Novice
02. juni 2006 - 23:47 #7
hillamnn???
Avatar billede hillmann Nybegynder
07. januar 2009 - 14:08 #8
...