Avatar billede flimmerdreng Nybegynder
11. maj 2006 - 01:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program Overvågning

Findes der et program, som kan overvåge systemet og give et overblik, over hvilke programmer kører, hvornår de gør det og logger det.
Jeg har et eller andet program som søger at køre ret tit. Det er bare umuligt at nå, at se hvad det er for et. Derfor et stykke SW som overvåger og logger
Avatar billede bertelbrander Praktikant
11. maj 2006 - 01:09 #1
Måske kan du bruge perfmon.exe ?
Avatar billede flimmerdreng Nybegynder
11. maj 2006 - 01:16 #2
ok er det noget stort program at køre ned
Avatar billede bertelbrander Praktikant
11. maj 2006 - 01:17 #3
Det er et standard windows program, findes i windows' system32 mappe.
Avatar billede jacla Nybegynder
11. maj 2006 - 02:07 #4
Måske kan du bruge dette: http://www.snapfiles.com/get/activeports.html

Det viser hvilke porte der bruges af kørende programmer (UDP / TCP)

NB! Det er Freeware

mvh

jan C
Avatar billede flimmerdreng Nybegynder
11. maj 2006 - 02:11 #5
Jeg har selv fundet en løsning. Fandt et program som hed system safety monitor. Der kunne man give rules til hvert enkelt stykke SW som kørte eller forsøgte køre.
Tak for hjælpen ellers.
Avatar billede jacla Nybegynder
11. maj 2006 - 02:47 #6
Godt :)