Avatar billede caddylak Nybegynder
08. maj 2006 - 18:18 Der er 6 kommentarer

MX-record hos Cybercity

Hallo alle i flinke mennesker derude

Jeg har skiftet adsl leverandør til cybercity.
hos tele2 skulle man lave et mail-relay fordi at de havde lukket port 25.

Er der noget tilsvarende hos cybercity

Takker på forhånd
Avatar billede caddylak Nybegynder
08. maj 2006 - 18:23 #1
Ups, jeg kører med egen mailserver ( selvfølgelig)
Avatar billede avengingangel Nybegynder
08. maj 2006 - 18:29 #2
tja jeg har også cybercity og der er ingen problemer med lukkede porte, styre alt selv gemmem routeren. havde også engang en smtp og pop3 server kørene.
Avatar billede caddylak Nybegynder
08. maj 2006 - 18:31 #3
Ved du hvordan din dns-zone ser ud ?
hvem hoster dit domain ?
Avatar billede avengingangel Nybegynder
08. maj 2006 - 18:39 #4
nej jeg ved ikke lige hvordan den ser ud. har dns'en køre ude i byen hos noget som hedder viborgnet. men det er vist bare en A og MX record
Avatar billede caddylak Nybegynder
08. maj 2006 - 18:42 #5
Ok, så der der bare at vente ca. 24 timer, så alle ns-server i hele verden er opdateret

ps. kunne jeg få dit domain-navn ? , så ´kan jeg se det på nettet
Avatar billede avengingangel Nybegynder
08. maj 2006 - 18:49 #6
ja ,men der er pt ikke noget site som køre på det da min server er nede. men lav du bare en ping eller nslookup eller hvad du nu har løst til.. citybilen.com