Avatar billede vexer Nybegynder
05. maj 2006 - 14:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Folk kan ikke se min Apache

Hej alle sammen,
jeg har siddet og leget lidt med easyPHP og fået en side op at stå. Jeg kan selv se den på min loopback (altså 127.0.0.1), men hvis andre eller jeg selv prøver at skrive ip'en til min computer kan siden ikke vises. Den er sat til at bruge port 80 og den burde også være åben, har på fornemmelsen at det er noget IP-problemer, men jeg ved ikke hvad.
Nogen der ved hvad problemet kunne være?
Avatar billede jacla Nybegynder
05. maj 2006 - 14:44 #1
Har du en firewall der blokker?

Kan du pinge den ?
Avatar billede vexer Nybegynder
05. maj 2006 - 16:12 #2
Nej jeg har ikke nogen firewall kørende, kun på vores router. Men det er folk bag routeren der ikke kan se den. At pinge den vil vel bare være at pinge min egen IP så ja det kan jeg godt.
Avatar billede jacla Nybegynder
05. maj 2006 - 16:20 #3
Kan de folk "bag gateway'en" pinge serveren ?
Avatar billede vexer Nybegynder
05. maj 2006 - 16:44 #4
Ja folk bag routeren kan som sagt godt se både min computer og routeren. det er selve siden de ikke kan se.
Avatar billede vexer Nybegynder
09. maj 2006 - 18:19 #5
hmpf