Avatar billede dongregers Nybegynder
02. maj 2006 - 16:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Køb af fladskærm

Jeg skal opsætte en fladskærm på en væg. Det er på mit arbejde. En skærm der viser en videosekvens eller et diasshow hele dagen.

Jeg ved bare ikke om jeg skal købe en fladskærms monitor eller et fladskærms tv.

Det skal jo helst være sådan at man kan se hvad der er på skærmen.

Har I nogen forslag til mærke osv.
Avatar billede pinball Nybegynder
02. maj 2006 - 23:23 #1
først skal du gøre op med dig selv om du vil ha tv eller monitor og dernæst skærm størrelsen samt prisen.

Kig her www.flatpanels.dk

Af mærker kan jeg anbefale Samsung, Philips, LG.
Avatar billede pinball Nybegynder
02. maj 2006 - 23:27 #2
hvis den kun skal vise video eller dias og ikke tv så vælg en monitor
Avatar billede dongregers Nybegynder
02. maj 2006 - 23:29 #3
Den skal være sluttet til en computer, så den skal ikke vise fjernsyn.
Grunden til jeg skrev det, var at jeg er i tvivl om man kan få en monitor, der er stor nok. Det skal jo være tydeligt at se...
Avatar billede pinball Nybegynder
03. maj 2006 - 01:00 #4
jeg har set monitors oppe i 60" størrelsen så det skulle ikke være et problem.

hvilken størrelse ønkser du da?
Avatar billede pinball Nybegynder
03. maj 2006 - 01:05 #5
og hvad er din max pris?
Avatar billede pinball Nybegynder
03. maj 2006 - 01:10 #6
alt fra 50" og op er plasma og alt under 50" er lcd
Avatar billede dongregers Nybegynder
03. maj 2006 - 07:46 #7
Jeg har ikke aftalt en pris med ledelsen, men jeg kunne forestille mig, at den ikke skulle være over 20.000
De har måske regnet med 10.000-15.000
Avatar billede pinball Nybegynder
03. maj 2006 - 12:53 #8
Avatar billede dongregers Nybegynder
03. maj 2006 - 14:20 #9
Den ser god ud
Avatar billede pinball Nybegynder
03. maj 2006 - 14:22 #10
jeg takker. god fornøjelse med skærmen :)