Avatar billede semiprofkode Nybegynder
01. maj 2006 - 14:53 Der er 9 kommentarer

hej venner, tjek min side www.mousedream.dk

tjek

www.mousedream.dk

Og gerne det software siden er lavet til.

Det skulle gerne være guf for folk med museskader, jeg bruger selv programmet og har stor glæde af det.
Avatar billede eksplayer Nybegynder
01. maj 2006 - 14:55 #1
Er det siden du vil have bedømt - eller blot reklame...
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
01. maj 2006 - 15:10 #2
Jeg vil gerne have den bedømt, al kritik er velkommen.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
01. maj 2006 - 18:36 #3
Det første der springer mig i øjnene på forsiden er animationen med "sig farvel til museskader... det er sikkert også meningen (og uundgåeligt).... men den kører jo i et loop hvert 5 sekundt! Det er sindsygt irriterende at se på, yderligere er flashanimationen kæmpestor i forhold til selve siden og i forhold til indholdet af animationen. Og så sker der et eller andet til sidst i animationen; Der står der 'Sig farvel til mus'... det er vel ikke meningen?? ;) Det er desværre sådan noget som det der kan få mig til at lukke en side omgående.
Håber du kan bruge den lille kommentar til noget.
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
01. maj 2006 - 18:48 #4
Flash'en er helt klart ret stor. Den står på listen til at blive mindre/flottere.

jo, det er rigtig godt med feedback. Meningen med 'farvel til mus' er at folk med museskader kan vinke farvel til den mus de hader så meget. Er det for let at misforstå?

Hvad med den anden flash præsentation?
Avatar billede lund_dk Praktikant
01. maj 2006 - 19:04 #5
Kommentar til programmet

Det virker som om at det er en rigtig dårlig idé at bruge CAPSLOCK til at skifte mellem mus og tastatur

Hvad nu hvis jeg som bruger af min pc, vil skrive med caps lock?
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
01. maj 2006 - 19:39 #6
Til flashnoob: Dine kommentarer havde effekt, flashen er nu mindre og teksten er ændret.

Til lund_dk: Jeg har godt hørt om nogle som rent faktisk bruger tasten caps lock, og har derfor også lavet en indstilling i programmet så man selv kan vælge hvilken tast der skifter mellem mus og tastatur. Man kan selv bestemme alle tasterne der bruges.
Af nysgerrighed: Er det et bestemt program du bruger som kræver mange store bogstaver? Jeg bruger selv aldrig tasten caps lock, altid shift til store bogstaver. Det tror jeg, at de fleste gør, uden at vide det med sikkerhed. Af denne grund og fordi den er godt placeret i forhold til de andre taster valgte jeg den som default skifte knap.
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
02. maj 2006 - 10:33 #7
Er der ikke flere kommentarer?
Avatar billede paddington Nybegynder
02. maj 2006 - 13:02 #8
tog lige en kigger.... din "shop" falder lidt i designet, iforhold til resten!!
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
02. maj 2006 - 15:39 #9
nåja, det er rigtigt den blev lavet lynhurtigt i asp.net. den skal lige shines lidt op