Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
06. maj 2001 - 20:31 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Poser 4

Jeg vil gøre dette kort og præcist, da jeg ved at det ikke er velset herinde. Jeg leder efter Metacreations Poser 4 og har ikke haft heldet med mig. Derfor retter jeg henvendelse i dette forum. Her tænker jeg ikke på demo versionen. Hvis der er nogle der har et link, har jeg følgende e-mail: chriso@imma.dk. Hvis linket virker er der 60 points, da jeg har ledt længe efter programmet.

Tak for din tid
Avatar billede stigc Nybegynder
06. maj 2001 - 20:34 #1
når du ved det ikke er velset, hvorfor prøver du så?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. maj 2001 - 20:37 #2
dvs... warez?
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
06. maj 2001 - 20:39 #3
fordi der er lykkedes før, og jeg har ikke andre udveje som jeg ser det. det er ikke ment som en provokation og dem der ikke bryder sig om det, kan måske bare lad være med at give mig et link. Jeg håber det er svar nok for dig...Har du et link eller var dit sure opstød alt hvad du kun bidrage med?
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
06. maj 2001 - 20:40 #4
Jeg har prøvet Warez, men poser er ikke til at finde.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. maj 2001 - 20:41 #5
jeg har sikkert et link et eller andet sted
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
06. maj 2001 - 20:43 #6
Hvis det er tilfældet, vil jeg blive meget glad. Det kunne være jeg havde noget du ledte efter...?
Avatar billede stigc Nybegynder
06. maj 2001 - 20:44 #7
ærgeligt du snart er slettet...
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. maj 2001 - 20:46 #8
stigc..jeg har ikke gjort noget ulovligt! Kan du se jeg har postet noget?
Avatar billede stigc Nybegynder
06. maj 2001 - 20:48 #9
jeg snakker om \"sorte_slyngel\"
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
06. maj 2001 - 20:49 #10
Jeg har lavet en fejltagelse. Jeg vidste ikke at det var ulovligt...Trækker mit spørgsmål tilbage
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. maj 2001 - 20:52 #11
svar og luk spørgsmålet
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
06. maj 2001 - 20:59 #12
Jeg beklager
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. maj 2001 - 21:15 #13
Du skal lukke spørgsmålet, ved at acceptere dit eget svar !
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
08. oktober 2003 - 13:49 #14
sfd