Avatar billede dgs Nybegynder
29. april 2006 - 21:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvad for en ms sql har jeg brug for ?

hej jeg har fået programmert en hjemme side.. i asp.net og det er også fint nok og den skulle efter signe virke helt perfekt... men hvad jeg ikke ligehavde set var at han havde kodet den med MS sql og ikke my sql som jeg havde forventet... men det vil være for besværligt at kode hele siden om, så kommer spørgsmålet.. hvad for en sql er nødvendig for at køre den her side med ms sql... altså hvad er billigst
Avatar billede arne_v Ekspert
29. april 2006 - 21:20 #1
MS SQLServer 2000 Desktop Edition (kendt som MSDE 2000) og SQLServer 2005 Express Edition
er gratis

det fåes ikke billigere !
Avatar billede dgs Nybegynder
29. april 2006 - 21:21 #2
damm i svare hurtigt her inde... MANGE tak arne_v laver du ikke lige en svar så er pointne dine
Avatar billede arne_v Ekspert
29. april 2006 - 21:36 #3
gerne