Avatar billede leif Seniormester
06. maj 2001 - 19:16 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Åbne / lukket spørgsmål

Under ens brugerinfo kan man se hvilke spørgsmål, man har oprettet, ville det ikke være lækkert med åbne / lukket spørgsmål ligesom i kategorier???
Avatar billede zycho Nybegynder
06. maj 2001 - 19:22 #1
jo
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. maj 2001 - 21:08 #2
Nææ .. du kan jo se det på \"flaget\".

* Tyrkis = Det er lukket
* Gult = Det er åbent, med svar
* Grønt = Det er åbent, uden svar
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. maj 2001 - 21:20 #3
leif>> Du kan ved at trykke på overskrifterne, og sortere listen efter besvarede osv.
Avatar billede leif Seniormester
09. maj 2001 - 22:38 #4
Takker, men jeg mener så afgjort stadig det ville være nemmere at se om man havde nogen åbne spørgsmål på den anden måde!!!