Avatar billede babyboy Nybegynder
27. april 2006 - 17:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problem med activeSync via USB.

Hej.

JEg har lige købt mig en PDA HP 6510 igår. Mit første problem med PDA'en er at jeg kun har haft mulighed at komme i kontakt 2 gange. En gang på min stationær og en gang på min bærbar. Efter første gang vil den slet ikke genkende hinanden længere. Jeg bruger USB. Jeg har prøvet at geninstallere programmet og alt muligt genstart og reset. men det virker bare ikke mere. Håber i vil hjælpe.
Avatar billede alj Praktikant
28. april 2006 - 15:03 #1
hm, bruger du en usb-hub kan det være derfor, hvis du bruger usb stik i selve pc'n lyder det underligt. Du er klar over at der næsten lige er kommet en ny version af ActiveSync version 4.1.0. Ellers prøv at hente den.
mvh
alj
Avatar billede babyboy Nybegynder
28. april 2006 - 22:42 #2
jeg har fået installeret den nye version som er 4.1.0 men det virker stadig ikke. Jeg er bare så sur over dette nye produkt jeg har købt. rigtig skidt oplevelse. hmm..
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. april 2006 - 10:47 #3
Prøv at afinstallere ActiveSync, og så søg i registreringsdatabasen efter "HP 6510".

Slet de nøgler der omhandler din PDA.

Omkring USB portene får du også et "hit". Men disse kan ikke umiddebart slettes, før du har været i regedt32 og rette "security" til at alle har rettigheder. Så kan de også slettes, og det er formentlig her der er gået noget galt.

Så vil du kunne installere ActiveSync igen - og alt burde virke...

Har du ikke stor erfaring i at rode i registreringsdatabase, så vær klar over at der er risiko for at ødelægge nok, til at du er nødt til at reinstallere maskinen.
Avatar billede babyboy Nybegynder
30. april 2006 - 20:00 #4
det lyder noget fornuftigt.. jeg vil lige prøve, så skal jeg nok vende tilbage og give svar på resultaterne.
Avatar billede babyboy Nybegynder
30. april 2006 - 20:05 #5
JEg har prøvet at søge i min registreringsdatabase efter det men jeg får ingen resultater. den kan ikke finde noget... hmm...

Min PDa er en: HP iPAQ Hw6510 Mobile Messenger
Avatar billede babyboy Nybegynder
30. april 2006 - 20:30 #6
nu har jeg vidst slettet alt om min PDA i reg. listen. hvordan er det lige jeg ændrer security til alle rettigheder i regedt32?
Avatar billede babyboy Nybegynder
30. april 2006 - 20:56 #7
PS. jeg ved ikke helt hvad du mener med at jeg kan få et "hit".. skal jeg slette nogle USB-porte? eller hvordan helt? kan du guide mnig igennem denne proces? mange tak.
Avatar billede maureen Nybegynder
21. maj 2006 - 13:01 #8
Hej babyboy,
Jeg kan se, at jeg er løbet ind i præcis det samme problem som du havde for ikke så længe siden med din HP IPAQ 6510, mht. activesync og synchronisering mellem din PC og PDA. Vil du være sød at fortælle mig, hvordan du fik løst det. Jeg er ved at gå bananas. Jeg har tidligere kunne få forbindelse, men lige pldselig il alt ikke virke. Jeg få meddelt at der ikke er "CONNECTION".
Avatar billede babyboy Nybegynder
07. februar 2008 - 12:00 #9
svaret..