Avatar billede hcars Novice
26. april 2006 - 14:04 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Nokia 3310 lukker ned straks efter Pin-kode-indtastning

Den har aldrig gjort det før, men er begyndt på det, efter at jeg forsøgte at ændre Pin-kode.
Den lukker ned hver eneste gang, efter at den har skrevet "koden er accepteret."
Avatar billede ladyhawke Novice
26. april 2006 - 14:15 #1
hvor gammel er den?
Avatar billede never_mind Nybegynder
26. april 2006 - 14:56 #2
lukker ned ? slukker den helt eller er det kun displayet der forsvinder ?
Avatar billede hcars Novice
26. april 2006 - 18:22 #3
Den er 3-4 år gammel og har ikke vist tegn på alderssvækkelse.

Den lukker helt ned.
Avatar billede ladyhawke Novice
27. april 2006 - 08:40 #4
mht. alder så tænkte jeg bare om du kunne få den tjekket på garantien (f.eks. for om den havde et software problem)

Findes der en vejledning til at reset'e din mobil til fabriksindstillinger? så kunne du måske prøve det?
Avatar billede hcars Novice
27. april 2006 - 11:19 #5
Ingen garanti. Jeg kan jo ikke få åbnet den, så jeg kan komme ind til nogetsomhelst, desværre.
Så jeg håbede på, at nogen kendte problemet og kunne få den åbnet og så rettet.
Jeg har for nylig fået fjernet SIM-låsen.
Avatar billede never_mind Nybegynder
27. april 2006 - 11:25 #6
der er en elektrisk fejl i telefonen (om det er pa trin, hagar, eller ccont, er ikke til at sige uden man har kørt en selvtest i wintesla), er snart 3-4 år siden jeg lavede rigtig rigtig mange af dem om måneden, kan ikke svare sig at få lavet, en udskiftning af en af ovenstående komponenter, vil koster 3-800,- vil mit bud være.
Avatar billede hcars Novice
16. december 2006 - 11:37 #7
Lukker