Avatar billede acgiter Nybegynder
25. april 2006 - 11:11 Der er 5 kommentarer

Mobil taletid

Jeg har i øjeblikket TDC taletid på min mobil, og ønsker nu at flytte mit nummer over til et andet og billigere mobil selskab. Det eneste jeg ønsker er ingen regninger, altså intet abonnement kun taletid. Så jeg tænkte at jeg lige ville høre inde på eksperten.dk om her var nogen med nogle gode bud på mit kommende teleselskab...
Avatar billede levithan Nybegynder
25. april 2006 - 11:37 #1
via telmore kan du få flyttet dit tale tidskort du skal blot tanke op selv via nettet

https://www.telmore.dk/signup/signup.jsp
Avatar billede acgiter Nybegynder
25. april 2006 - 11:57 #2
hvad med M1, det er billigere men er det også uden adonnement?
Avatar billede levithan Nybegynder
25. april 2006 - 12:00 #3
hvad er m1?
Avatar billede aros Nybegynder
25. april 2006 - 13:42 #4
Jeg har M1, og det fungere upåklageligt, det kører på tdc's net....

levithan>> www.m1.dk
Avatar billede dyrbye Praktikant
25. april 2006 - 15:10 #5
Du skal ikke bruge M1 - de "snyder".

De har godt nok den "billigste" minutpris men de afregner pr påbegyndt minut ( så ringer du 1 min og 1 sek betaler du for 2 min) og de har højre opkaldsafgift.

www.unotel.dk

0,- kr i abonnement
Oprettelse koster 99,- kr men du får 99,- kr taletid.
63 øre/min
16 øre/sms eller fri sms for 89,- kr/mdr
Man på nettet meget let se hvem man har komminikeret med.
Hurtigt og god service via e-mail og telefon.
Og
er i flere i familien der ringer sammen og alle har unotel på samme konto så ringer I alt det I har lyst til for 1,- kr.

Har haft unotel I 1½ år uden problemer.