Avatar billede enco Nybegynder
20. april 2006 - 22:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se webcam

Jeg er kommet på et nyt netværk. Jeg kan ikke se webcam ...kan det være min PC der skal indstilles anderledes eller hvad ?
Avatar billede pinball Nybegynder
20. april 2006 - 23:15 #1
dumt spørgsmål, men har du husket at installere driver/software til webcam?
Avatar billede overclockdk Nybegynder
20. april 2006 - 23:24 #2
er det i forbindele´se med MSN ? og hvis det er MSn 8 beta skulle du sikkert afinstalere det og smide noget "ældre" på kender det alt for godt fra www.overclock.dk der er MANGE med det problem med det nye msn ;)
Avatar billede enco Nybegynder
20. april 2006 - 23:34 #3
Hej
det er sådanset alle webcams ikke kun MSN. også Yahoo og skype og andre chat sites....billedet komme bare ikke frem
Avatar billede overclockdk Nybegynder
21. april 2006 - 10:16 #4
Hvad heder dit Webcam ?
Avatar billede enco Nybegynder
21. april 2006 - 16:36 #5
Det er ikke mit webcam der fejler noget. Når jeg forsøger at connecte til en andens webcam. kan jeg ikke det og får bare en melding om "cant connect to server"
Kan der ligge nogen begrænsninger i det nye netværk jeg er tilsluttet ? Jeg havde ingen problemer før på detr gamlæe netværk. Eller er der en indstilling i windows der måske skal justeres ?
Avatar billede enco Nybegynder
24. april 2006 - 16:47 #6
hmmm ingen hjælp her !