Avatar billede sonalias Seniormester
19. april 2006 - 19:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

WoW hjælp søges tak

Først undskyld men jeg vidste altså ikke hvad for en kategori spørgsmålet skulle ligges.

Nogen der ved hvordan man optager i WOW (world Of Warcraft)?

altså optager små film o.s.v.

jeg kommer nok med flere spørgmål hvis der er nogen til at besvare dem :P

Hilsen Sonalias
Avatar billede inctor Nybegynder
19. april 2006 - 19:50 #1
Du kan vel bruge et Screen Capture Program .. Evt WINK .. Det optager skærmens "actions" til en SWF fil, den optager alt sammen, den tager billleder 10 gange i sekundet mener jeg, og til sidst ligger den det sammen til en film , du kan selv justere hvor mange billeder i sekundet ..
Avatar billede sonalias Seniormester
19. april 2006 - 20:02 #2
Jo men jeg mener nu at der er indbygget en optage funktion i wow, men smid lige et link til wink please.
Avatar billede inctor Nybegynder
19. april 2006 - 20:43 #3
Mener jeg oSs der er, har lige gloet WoW's side igennem, men kan ikke finde noget om det .. :S

Link Til WInk2:
http://www.download.com/Wink/3000-2189_4-10526788.html?tag=lst-0-1
Avatar billede pezz Novice
20. april 2006 - 09:00 #5
Nej der er ingen "optagefunktion" i WoW. De fleste sværger til FRAPS, men camtasia er også fremragende. Den har ihvertfald det bedste codec af de to, så det ikke fylder en krig mens du optager.
Avatar billede nva Praktikant
20. april 2006 - 13:04 #6
Lægger et svar som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruge mit indlæg.
Avatar billede sonalias Seniormester
21. april 2006 - 08:13 #7
inctor smid lige et svar :P
Avatar billede inctor Nybegynder
23. april 2006 - 21:11 #8
Jeps .. her kommer det så .. :) Neej vent, jeg kan ikke ligge noget svar ? den mulighed kan jeg ikke vælge ? :S
Avatar billede nva Praktikant
24. april 2006 - 11:09 #9
Det ser ud til at inctor skulle have haft de points som jeg fik, så jeg laver et spørgsmål så inctor får sine points.
Avatar billede nva Praktikant
24. april 2006 - 11:12 #10
Avatar billede sonalias Seniormester
25. april 2006 - 15:24 #11
det var nu meningen at i begge to skulle have point, men desværre er jeg meget utålmodig :P