Avatar billede dgs Nybegynder
16. april 2006 - 13:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

php/sql geek til kodning af simpel intraside (mod betaling)

hej eksperten
jeg søger en SERIØS (jeg har været lidt uheldig med useriøse personer) php/slq koder til opbygning af intraside til en lille firma. jeg kan ligeså godt indrymme at jeg ikke selv kan kode noget php, så det skal være en hel side du kommer til at skulle lave.

opgaven haster rimelig meget så det er også et krav at du har tid til at gøre det færdig inden for rimelig kort tid.

jeg fik en php geek (han havde ikke tid til at kode det) til at vudere hvor lang tid han ville regne med at det ville tage at kode, og han sagde at han ville gætte på omkring 3 timer.

hvis du mener at du ment lige kan kode sådan en lille simpel side, og mester php/sql så add min lige på msn dgs_tas@hotmail.com så kan vi snakke om hvordan den skal se ud og hvad du skal have for at kode den
Avatar billede dgs Nybegynder
16. april 2006 - 14:11 #1
jeg tror manden er fundet...
så du behøves ikke add mig mere
Avatar billede ali.k Nybegynder
16. april 2006 - 14:16 #2
Jeg fik opgaven.
Avatar billede eagleeye Praktikant
20. april 2006 - 00:30 #3
Der kan umiddelbart ikke gives point for dette spørgsmål dels fordi der er anden betaling og fordi det løses uden om eksperten:

Regel 2.1.13 Det er ikke tilladt at tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget).

Regel 2.6 Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten.dk kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten.dk vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point.

Så ali.k du må give de 200 point tilbage til dgs.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. april 2006 - 06:22 #4
eagleeye> Skal nok gøre det, men jeg har først et spørgsmål. Måske er det lidt langt ude, men han søger jo en programmør, og det er vel det han giver point for + at han giver penge for selve opgaven?
Avatar billede exp Juniormester
20. april 2006 - 15:11 #5
ali.k >>
Det er ikke tilladt at give point, hvis der også tilbydes anden betaling, fx penge. Hvilket der gør i dette tilfælde...

exp/coadmin
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. april 2006 - 15:13 #6
Surt nok. Hvilken katagori skal jeg oprette den spm, hvor jeg føre pointsne tilbage?
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. april 2006 - 15:14 #7
Jeg har indtil videre hellere ikke modtaget penge, må jeg vente til at jeg har fået pengene?
Avatar billede eagleeye Praktikant
20. april 2006 - 20:14 #8
Du kan oprette det i samme kategori:
Opgaver: Programmeringsopgaver: PHP

Jo, men det ændre ikke på at du skal give dem tilbage.
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. april 2006 - 20:50 #9