Avatar billede jarret Nybegynder
15. april 2006 - 21:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

installere iss

jeg er kommet til at afinstalere min iis, og nu vil jeg gerne installere den igen. men det kan jeg ikke den spøger efter en masse filer jeg ikke har!!!! hjælp

jeg kører win xp pro
Avatar billede trekkies Juniormester
15. april 2006 - 21:17 #1
De filer som den spørger om, ligger på Windows cd'en
Avatar billede levithan Nybegynder
15. april 2006 - 21:17 #2
Avatar billede jarret Nybegynder
15. april 2006 - 21:44 #3
jeg har kun en recovery cd-rom og der på kan ikke finde filerne....
Avatar billede levithan Nybegynder
15. april 2006 - 21:46 #4
har du ikke en skjule partition hvor tingene ligger på
Avatar billede jarret Nybegynder
15. april 2006 - 21:47 #5
det tror jeg ikke....tingene - mener du de filer jeg mangler?
Avatar billede jarret Nybegynder
16. april 2006 - 00:31 #6
jeg tror jeg har en skjult partition men jeg kan ikke få adgang til den
Avatar billede janbb Juniormester
16. april 2006 - 15:11 #7
Muligt jeg misforstår dit problem, men du skal efter min mening køre winXP installations-cd som om du vil reinst. win - og så skal du fjerne flue-mærkerne ved win og kun lade fluemærket stå ved IIS ?.
Avatar billede janbb Juniormester
16. april 2006 - 15:19 #8
Nå ja det havde jeg så (ikke læst ordentligt).Hvis du mangler win-orig..Surt med disse præinstallerede computere.
Avatar billede jarret Nybegynder
23. august 2006 - 21:13 #9