Avatar billede DaneX Praktikant
15. april 2006 - 20:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samsung 1200NF - USB HUB virker ikke

Hej med jer,

Jeg har lige købt en brugt 21" Samsung 1200NF skærm.
Men jeg får ingen respons, når jeg sætter nogen af mine devices til skærmens USB porte.

Jeg har checket Device Manager'en og der er ikke noget hardware, som ikke er installeret korrekt. Og Windows XP fandt skærmen uden problemer.
Jeg har prøvet at hente driveren fra Samsungs skærm også.

Er der nogen, der har nogle idéer til hvad der kan være i vejen?

Jeg har 5 USB HUB's i Device Manager'ens "Universal Serial Bus controllers" sektion. Men jeg kan ikke se, hvilke der hører hvor til.

/DaneX
Avatar billede never_mind Nybegynder
15. april 2006 - 20:43 #1
du har monteret kablet fra hubben til et af computerens USB porte ikke ?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
15. april 2006 - 20:52 #2
Hvad siger Enhedshåndteringen er der nogen gule udråbstegn?

Der skal du også kunne se alle dine USB Hubs
Avatar billede DaneX Praktikant
15. april 2006 - 21:16 #3
never mind,
Nej det har jeg ikke. Fik ikke nogen kabler med til skærmen.
Må lige kontakte ham jeg købte den af så.
Det må vel næsten være svaret, så opret et svar hvis du vil have pointene.
Tak for det.

Nordicwolf:
Enhedshåndtering er Device Manager, som jeg har checket :)
Avatar billede never_mind Nybegynder
16. maj 2006 - 13:43 #4
Brug for mere hjælp ?
Avatar billede DaneX Praktikant
16. maj 2006 - 20:14 #5
Nej det var kablet, jeg manglede. :)