Avatar billede hatogjazz Nybegynder
14. april 2006 - 15:52 Der er 6 kommentarer

Mappe væk ?

Okay, jeg har rodet med noget virtual, for at få Windows Media Center på min Windows 2003 Server Standart, der brugte jeg VMware Workstation. (Jeg skulle bruge Windows Media Center for at kunne streame video osv på min nyindkøbte  Xbox 360)
Det gik også meget godt i starten, men da Windows Media Center kun kan tage Wmv video filer, så fik jeg det converteret med "www.videora.com/en-us/Converter/Xbox360/" Den mappe jeg mangler er min store "Serie" mappe, fylt med alle mine tv optagelser, der var der en særsong som jeg fik converteret, men ligepludslig sagde den når jeg ville ind i "serie" mappen af den ikke var "accesble", tænkte det var fordi den stod og converteret.
(en anden ting er at jeg havde i VMware Workstation, havde jeg self lavet en viatuelt drev plus jeg havde tilføjet mine 2 extra drev så jeg kunne streame dem, det virkede fint nok bortset fra, at mden viatuelle maskine skulle genstartes hvergang jeg lagde noget nyt ind på et af drevene, for at den kunne opdatere det.)

Men så genstartede jeg server og lukkede vmware self.. (skal lige siges at jeg bruger remote desktop for at styre min server) så jeg sad og ventede på at den ville starte op igen så jeg kunne komme videre, men der skete ikke rigtigt noget, og jeg satte en skærm til serveren, det jeg fik frem var at den stod og sagde "Replacing sercuity ID with deafualt serctuity ID 12355 og talte videre.. sidst jeg så var den oppe i 150.000 ca. jeg skulle ud og køre og kom tilbage og den var færdig, men.. min serie mappe var bare væk.. den var der bare ikke.. og den plads som mine serie mappe havde taget, var ikke frigjort..

Hvad gør jeg nu :S ?
Avatar billede never_mind Nybegynder
14. april 2006 - 15:56 #1
du ved godt at 2003 server allerede har muligheden for netop at streame medie filer, det skla blot installeres ? (det virker IKKEK logisk at installere et os ovenpå et andet, for noget det første allerede kan, og sikkert også bedre end os nummer 2)

kør en gang chkdsk på disken (checkdisk)
Avatar billede levithan Nybegynder
14. april 2006 - 15:56 #2
Prøv at scanne din partition med getdataback www.runtime.org  hvis den kan finde det er der gode chancer for at du kan få det tilbage
Avatar billede hatogjazz Nybegynder
14. april 2006 - 19:31 #3
Hmm GetDataBack For NTFS 3.03 Fandt det, men kan ikke kopiere det, da jeg ikke har fuld version.. og den koster omkring 70$ :(

Nogen der har et link til noget ?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
14. april 2006 - 23:51 #4
har jeg forstået spm rigtigt? ligger din omtalte film mappe i en vmware virtuel disk eller uden for vmware (fysisk)...? :)
Avatar billede levithan Nybegynder
15. april 2006 - 00:47 #5
du kan også prøve med PC INSPECTOR (gratis) men den er ikke så god som getdata back
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Avatar billede never_mind Nybegynder
16. maj 2006 - 13:41 #6
Brug for mere hjælp ?