Avatar billede vigand Nybegynder
14. april 2006 - 00:16 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Sandberg USB 2.0 Boost

Har netop købt ovennævnte og installeret i PC (kører XP med SP2). Nu er maskinen blevet langsom/ustabil/hakkende....
Har forsøgt at problemløse, men er kommet lidttil kort mht. at tjekke BIOS (mobo er et Via PE11), og jeg kan ikke blive klog på, hvor der skal justeres/tjekkes for "PCI standard 2.2" og om "USB er slået til i BIOS". Jeg har også prøvet at flytte til en anden port; samme resultat!!
Så snart jeg tager Sandberg'en ud kører maskinen som sædvanligt.
Kan nogen hjælpe mig videre?

På forhånd tak.
Vh
Per
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. april 2006 - 17:54 #1
Ja..

Denne kategori (Eksperten :: Fejl) er forbeholdt fejl ved "eksperten.dk".

Du skal lige over i Windows XP kategorien:

http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/

Flyt af spørgsmål:
1) Læg et svar (f.eks. "Flytter spørgsmålet")
2) Marker dit svar i boksen til venstre
3) Kontroller om dit svar er markeret
4) Husk at kontrollere om dit svar er markeret
5) Hvis dit svar er markeret, klik på Accepter-knappen.
6) Kontroller om dit svar er accepteret
7) Husk at kontrollere om dit svar er accepteret
8) Hvis dit svar er accepteret, forsæt til punkt 9, ellers fortsæt fra punkt 2 igen
9) Hvis alt er iorden, opret samme spørgsmål i den rette kategori. Læg evt et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

/theSurfer
Avatar billede vigand Nybegynder
14. april 2006 - 20:03 #2
Spørgsmålet flyttet....
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2006 - 20:15 #3
Husk at lukke dette - næste gang så brug http://www.eksperten.dk/support/report.phtml?refs= til at anmelde dig selv med ønske om at få flyttet spørgsmålet.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. april 2006 - 20:59 #4
john_stigers> Så vidt jeg ved, kan coadmins ikke flytte spm.
Med mindre at denne funktionalitet endeligt er slået til igen.. :-)

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. april 2006 - 21:05 #5
Hmm..
Af en eller anden mystisk årsag, læser folk ikke alle linierne i instruktionerne.
I starten var instruktionerne på ialt ca 4 linier.
Da folk ikke klikkede på Accepter-knappen, valgte jeg at udvide instruktioner til 9 linier, hvor mange af dem handler om markering af svar og klik på Accepter-knappen.

vigand> Hvad skulle jeg have skrevet, for at du ville have lagt et svar, markeret dit navn i boksen og klikket på Accepter-knappen?

/theSurfer
Avatar billede vigand Nybegynder
14. april 2006 - 23:48 #6
Jeg skal ærligt beklage, at jeg har bragt forstyrrelse ind i denne kategori...

På spørgsmålet, om hvad du skulle have skrevet for at få mig til at gøre det rigtige:
En ganske enkel instruktion ville nok være bedre end den (u)bevidte talen ned til læseren af dit svar (kontrollér, husk at kontrollere-delen).

Kh
Per
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. april 2006 - 01:39 #7
Hmm.. interessant.. Jeg har desværre ikke de gamle instruktioner liggende, men kan sikkert finde dem her på eksperten.dk..

Men du har stadigvæk ikke fulgt instruktionerne..

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. april 2006 - 01:49 #8
Jeg har fundet følgende instruktioner fra http://www.eksperten.dk/spm/627422 (det vikede ikke dengang):

Du lukker et spm ved at:
1) lægge et svar
2) markere dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klikke på Accepter-knappen

Husk at checke om dit svar er accepteret, inden du går videre.

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. april 2006 - 01:54 #9
Og et eksempel mere ( http://www.eksperten.dk/spm/614684 ):

---
Jeg ville foreslå denne kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC/

Til en anden gang: Læs hvad der står i de orange bokse. De fortæller dig noget vigtigt (eller prøver på det). Med åbne øjne, og lidt logisk tænkning, kommer man langt.

Det var ikke et angreb på dig personligt, men generel info til alle brugere..

Flyt venligst spm..

Du flytter et spm ved at:
1) lægge et svar
2) markere dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klikke på Accepter-knappen

Husk at check om dit svar er accepteret, inden du går videre.

- Hvis alt er i orden, opretter du samme spm, bare i den rette kategori.
- Læg et link i dette spm, der peger på det nye spm, så folk kan finde det.
---

Som du kan se, har jeg været igennem lidt af hvert.. og jeg prøver hele tiden at finde ud af, hvad det er man skal skrive, før folk gør det rigtigt.

Det skal dog lige nævnes, at mine instruktionerne virker.. det er ikke alle, der overser den del med Accepter-knappen..

/theSurfer
Avatar billede vigand Nybegynder
15. april 2006 - 02:36 #10
flyttes/slettes
Avatar billede vigand Nybegynder
15. april 2006 - 02:39 #11
Jeg takker for din indsats og instruktioner; håber det lykkedes denne gang

vh
Per
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. april 2006 - 13:52 #12
Yes.. nu er flaget blåt, og man kan ikke længere lægge "svar"..

En bug/fejl i eksperten.dk gør, at dit sidste svar stadig er et "Svar", og ikke et "Accepteret svar"..

Men det er noget IDG skal kigge på.. ikke os.. :-)

/theSurfer