Avatar billede Slettet bruger
13. april 2006 - 20:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dødt TV på en skærtorsdag

Mangler en guide med test og info om TV

Mit 32" Philips TV var/er næsten 4 år gammel og skal derfor ud at have et nyt på lørdag - men nu er jeg ikke inde i markedet og det ser lidt overskueligt ud - derfor vil jeg gerne have nogle råd inden jeg beslutter mig
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2006 - 20:23 #1
http://www.forbrug.dk/test/testbasen/avudstyr/fjernsyn1/
har jeg set, men jeg afsætter højst 10.000 til et nyt.

Hvad med amitech 32''DVB-T-904 eller
JVC 32'' LT32A61
Avatar billede shakta Nybegynder
13. april 2006 - 21:11 #2
Et godt råd er... at du kan ikke forvente god billed kvalitet på dit analog antennesignal (hvilket jeg går ud fra du har) Dvs når du skal se alm tv kanaler. Billedet vil uden tvivl være godt ved dvd afspilning.

Du skal gå efter opdateringshastigheden hvis du ser meget fodbold/håndbold/tennis ellers vil du ikke få det optimale ud af det da der kan forekomme slør

Mit aller største råd er egentlig at du skal udse dig et par skærme du kan li' og derefter skal du helst se dem ved siden af hinanden. Ikke kun med digital visning på dem, du skal forlange at se analog tv på dem. For det er nok det du kommer til at se mest af vil jeg tro.

et godt bud ville være et samsung LE-32M51B til en pris på maks 11000. Da billedet er utroligt flot ved analog signal --->
http://hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=158309

men da du ikke er interesset i at give mere end 10000, så er mit næste bud et LG-32LX2R. Der er en der har skrevet en lille test af det da han fik det --->
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=310
Link til hvis du ønsker at se prisen gennem hifipriser ---> http://hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=184247
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2006 - 22:39 #3
Jeg er ikke helt med på dette med Analog og Digital !!

DR og TV2 sender da digitalt som kan ses på en alm. antenne ved at tilkoble en tuner til det Analoge TV, men da jeg nu skal have nyt TV - burde jeg vel vælge eet med dette indbygget ?  jeg syntes ikke jeg kan finde nogle TV'er der er indbygget Digital Tuner - udover amitech, som skulle være et Samsung TV.
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2006 - 21:34 #4
X