Avatar billede kanusti Novice
13. april 2006 - 13:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

køb af dette LCD tv

jeg har tænkt mig at købe det her tv i påske lørdag

http://www.alfaview.dk/ProdukterNetshop/ca40/action/shop/show/1B551B14-508B-D330-D49988114C5BCB06

37" Deluxe HD v-lcd tv i gråt alu. til kr. 14999....

iflg alfas hjemmeside har det vundet en test i gear etc.

er der nogen som har nogen erfaringer med den her virksomhed ?
Avatar billede huset Praktikant
13. april 2006 - 13:48 #1
alfaview laver nogle af de bedste fladskærme på markedet
Avatar billede huset Praktikant
13. april 2006 - 13:49 #2
Jeg har selv dette
40" DELUXE HD PLUS V-L
Avatar billede kanusti Novice
13. april 2006 - 13:55 #3
ok har de 0 pixel fejl garanti ?
Avatar billede japping Nybegynder
13. april 2006 - 13:59 #4
Jeg kan anbefale dig at spørge om det samme på www.hifi4all.dk. Der er en masse eksperter som kan give dig et uddybende og begrundet svar.
Avatar billede huset Praktikant
13. april 2006 - 13:59 #5
de har 100% pixel garanti
Avatar billede huset Praktikant
13. april 2006 - 14:04 #6
Citat:

Døde pixels
AlfaView tilbyder en ganske fornuftig løsning, hvad angår døde pixels. Køber du et LCD TV fra deres brede serie af produkter og du går hjem og hænger det op for at finde ud af at det nok ikke lige var det kan du inden for 5 dage returnere det.
Ligeledes kan du, hvis der er en pixelfejl frit returnere det indenfor 5 dage eller bytte det til et andet.
Når de 5 dage så er gået ryger man over på reklamationsretten og AlfaView forlanger 5 pixelfejl inden for samme felt før reklamationen er gyldig.
Avatar billede kanusti Novice
13. april 2006 - 14:28 #7
ok tak huset syntes næsten du skal have alle point alene siden du var først på banen ? på nær du gerne vil dele med japping ? smid lige svar
Avatar billede huset Praktikant
13. april 2006 - 14:31 #8
Bestememr du helt og adeles