Avatar billede tardis Nybegynder
11. april 2006 - 10:49 Der er 4 kommentarer

Printer slutter ikke efter udskriftning er færdig

Jeg har et Xerox Phaser 1235 farve laser printer. Det virker findt indtil jeg udskrive fra MS Word / Excel. Med disse programmer, udskriften er 100 i orden men printeren ikke vil viser "Udskrift færdig" dvs det bliver ved med at viser "processing file" selv on udskriftet er længt færdig. Det eneste vej jeg kan nulstill printeren for at komme videre er at sluk og tænd for det, som spiller dyrt laser blik. Jeg har skiftet priner driveren til et senere version men det hjælpe ikke og har også skiftet til et senere version af MS Office men problemet er stadigvæk der. Min Xerox Phaser 1235 kan godt fx stands efter et udskrift fra Adobe Photoshop Elements - det viser måske et fejl idenfor MS Office? Hvad kan jeg så nu?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. april 2006 - 10:55 #1
Sådan et problem, tror jeg aldrig jeg er stødt på før, så den kan da blive svær at løse..

Selv om du har den nyeste version af officepakken, er der dog rettet en hel del printerfejl i deres service releases. Så tjek engang på nedenstående link, om ikke du mangler nogle opdateringer - det kunne jo være de hjalp.

http://office.microsoft.com/da-dk/officeupdate/default.aspx

Ellers tror jeg ikke jeg har noget bud, når du nu har prøvet at skifte driveren også. Andet end, at du kan forsøge at tage kontakt til xerox og høre, om de har hørt om sådan noget før...
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 10:56 #2
Prøv at gå ind i Kontrolpanel->Printere og anden hardware->Printere og faxenheder->Højreklik på din printer og vælg Egenskaber->Gå til Avanceret->Hvis er er et flueben i "Behold udskrevne dokumenter" (den 2. fra neden), så fjern det.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. april 2006 - 11:01 #3
Selv om printproblemet ikke ligner dit, kan du prøve disse forslag: http://office.support.xerox.com/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.cgi/,/?St=182,E=0000000000017847035,K=4959,Sxi=14,Case=obj(11646)
Avatar billede matcho Nybegynder
11. april 2006 - 21:38 #4
På min HP printer havde min søn engang skullet skrive 40 sange ud og hvad han havde gjordt ved jeg ikke men hvis jeg ikke rettede til det antal jeg ville have hver gang så satte den sig selv til 40 stk hvergang.
slettede printer og driver og geninstallerede.