Avatar billede gadz Nybegynder
09. april 2006 - 18:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MRTG - Bestemme navn på HTML fil

Hejsa.

Jeg har et lille spørgsmål som jeg håber der findes et svar på.

Jeg ville høre om der var nogle der ved om man selv kan bestemme output navnet på den HTML fil man får ud af MRTG´en
FX. router1.html, router2.html, lærkevej_12.html

Håber der er nogle der har et svar på det.

Venlige Hilsen
GaDZ - Jannik Eriksen
Avatar billede snowball Novice
09. april 2006 - 19:10 #1
Du ændrer blot det der står mellem [ og ] - det er det filen bliver navngivet efter. Du skal huske at gøre det alle steder for den pågældende enhed.

F.eks. Target[router1]: 2:public@wellfleet-fddi.ethz.ch
Avatar billede gadz Nybegynder
09. april 2006 - 19:43 #2
Har du mulighed for at komme med et exsempel på det??
Avatar billede snowball Novice
09. april 2006 - 20:27 #3
I din .cfg fil har du dine indstillinger som f.eks. Target, SetEnv, Title osv.. Ud for hver af disse indstillinger står der [EtEllerAndet] hvor EtEllerAndet sikkert er en IP som f.eks. 10.0.0.1_1. Dette EtEllerAndet udskifter du så med det som filen skal hedde, f.eks. router1.

Target[router1]: 2:public@10.0.0.1:
SetEnv[router1]: MRTG_INT_IP="10.0.0.1" MRTG_INT_DESCR="D100 Ethernet Driver"
MaxBytes[router1]: 60000
XSize[router1]: 580
kilo[router1]: 1024
options[router1]: unknaszero
WithPeak[router1]: y
BodyTag[router1]: <BODY bgcolor="#333333" text="#FF9900" link="#FF9900" vlink="#FF9900" alink="#FF9900">
Title[router1]: Linie status for Cisco677
Avatar billede gadz Nybegynder
09. april 2006 - 20:57 #4
Mange tak, det var lige det jeg skulle bruge.

Venlige Hilsen
GaDZ - Jannik Eriksen