Avatar billede pretorian Nybegynder
06. april 2006 - 15:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

lille flash effekt i gif-billede

Hej!

Jeg kunne godt tænke mig en meget lille simpel flash-effekt i det lille billede jeg linker til nedenunder. Der skal ikke ændres på selve billedet, men kunne godt ønske mig en lille "blink" effekt, som blinker langsomt. billedet bruges forresten i et forum og skal vise brugerne at der er et nyt svar i den pågældende tråd.

http://www.zyk.dk/skjold.gif

Håber der er en kyndig person der kan hjælpe med lidt flash-kundskaber.

/Mads
Avatar billede innercitydk Nybegynder
06. april 2006 - 16:06 #1
Avatar billede innercitydk Nybegynder
06. april 2006 - 16:09 #2
Her ses den bedre når den er sat ind på en side:

http://aspdotnet.dk/skjold.aspx
Avatar billede pretorian Nybegynder
06. april 2006 - 16:13 #3
ser super ud. vil jeg gerne give point for hvis jeg kan få den som fil. (mener ikke jeg kan kopiere den..? )
Avatar billede innercitydk Nybegynder
06. april 2006 - 16:17 #4
Højreklik på det første link og vælg gem som... Du kan også godt få .fla filen hvis du vil
Avatar billede pretorian Nybegynder
06. april 2006 - 16:23 #5
i det første link er billedet kæmpe stort..?

Vil meget gerne have .fla filen hvis det ikke er et stort problem. :)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
06. april 2006 - 16:31 #6
Billedet er stort fordi det er swf filen du åbner direkte. Den bliver først vist i normal størrelse når den indsættes på en webside som i det andet link..

Her er .fla filen:

http://aspdotnet.dk/pics/skjold_v1.fla
Avatar billede innercitydk Nybegynder
06. april 2006 - 16:32 #7
Ved at højreklikke på det første link (det som åbner i stor udgave) kan du gemme selve .swf filen (den færdige flash fil), som du så kan indsætte hvor du vil.

Vh
Avatar billede pretorian Nybegynder
06. april 2006 - 16:32 #8
Super! Mange tak for den hurtige udrykning ;)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
06. april 2006 - 16:33 #9
Var så lidt..