Avatar billede qvistgaard Nybegynder
06. april 2006 - 13:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad kodes det i og hvad kalder man det?

Jeg er ikke nogen super koder, og derfor plejer jeg at kopiere source-code også rette det til så det passer med mit design.

Jeg vil gerne lave en popup, men for at undgå diverse popup blokkere så havde jeg i tankerne at lave noget der minder om den reklame banner på f.eks. www.Gratisspil.dk. Reklamen ruller ned også kan man lukke den igen.

Håber der er nogle som kan hjælpe mig.
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. april 2006 - 13:32 #1
Det kan laves i enten javascript eller flash.
Avatar billede casualty Nybegynder
06. april 2006 - 13:32 #2
Det laves i DHTML... En blanding af CSS HTML og Javascript. Du skal nok kigge på layers...

Løsningen kan også med fordel laves i Flash

Mvh Anders
Avatar billede casualty Nybegynder
06. april 2006 - 13:34 #3
Et forslag er at have reklamen som et skjult layer. Når musen paserer over et defineret område, sætter et javascript dit layer til at være synligt og lader det scrolle nedaf...
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. maj 2006 - 10:00 #4
Lukketid?
Avatar billede gregersen85 Nybegynder
23. oktober 2008 - 11:16 #5
Hvornår åbner du igen?