Avatar billede spacey Nybegynder
14. november 1999 - 01:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Admin>>>

Hvorfor er brugersystemet ikke lavet sådan at man kun kan få information om brugere der eksisterer?????

HVis man vælger at se bruger ID for eksempelvis mandensomvedaltomaltiheleverdenogsomergenial så viser den en side hvor der stå
en tom brugeride fra den fiktive person
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. november 1999 - 03:14 #1
fordi admin ikke gider gøre mere ud af det.. det forstå jeg godt... hvor tit kigger man også på siden hos en der ikke eksisterer?
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. november 1999 - 09:10 #2
Man kunne vel godt lave en side hvor der stod at brugeren ikke eksistere ... hvorfor lave sådan en "fejl" i et ellers meget flot og advanceret system?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. november 1999 - 12:14 #3
det er ikke en fejl men en mangel...