Avatar billede sunero Nybegynder
02. april 2006 - 08:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Awstats med login på IIS

Hejsa,

Jeg har en IIS med 6 websites kørende. Min awstats kører fint, men er der nogen der ved hvordan jeg beskytter hver enkelt sites statistik med bugernavn og password? findes der et plugin eller kan jeg programmere mig ud af det evt. i ASP?

Stierne jeg bruger til at vise de enelte sites statistik er :
http://awstats/cgi-bin/awstats.pl?config=website1.dk
http://awstats/cgi-bin/awstats.pl?config=website2.dk
osv...
Avatar billede peterlund Nybegynder
02. april 2006 - 16:52 #1
Du kan i awstats config fil sætte hvilke ip adresser der kan tilgå statistikken.

Du kan også i IIS sætte de biblioteker som din AWstats websider ligger til ikke at have anonymous adgang.
Avatar billede sunero Nybegynder
02. april 2006 - 19:16 #2
Jeg er godt klar over disse muligheder. Det jeg søger er en løsning hvor man kan tilgå sit websites statistik fra internettet vha. et brugernavn og password, således at de forskellige websiteadministratorer på min server ikke kan se hinandens statistik. Sådan som min awstats er sat op, er det jo ikke svært at se andre websites statistik.
Avatar billede sunero Nybegynder
09. august 2006 - 12:47 #3
Er der ikke nogen der har haft denne problematik?
Avatar billede sunero Nybegynder
17. august 2006 - 15:32 #4
lukker