Avatar billede pretorian Nybegynder
01. april 2006 - 14:51 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Oblivion banner

Hej Alle!

Jeg har brug for en der kan hjælpe mig med et banner til en forumside der handler om det nye Elderscroll-spil "Oblivion"

Jeg har følgende "must have":

- Skal være 741x140 pixels (BxH)
- både foroven og forneden skal der være en kant der er ca. 20pixels høj med denne farve: #53683F
- Jeg kunne godt tænke mig en tekst med "Oblivion Forum" et sted på banneret. Helst i en slags gammeldags "guld-skrift". Hvor teksten står er sådan set underordnet.

Jeg har enkelte screenshots som evt. kan bruges.. som inspiration eller som en decideret baggrund. kan maile hvis det er nødvendigt.

Håber der er en der vil tage udfordringen op. :o)
Avatar billede bill20 Nybegynder
01. april 2006 - 15:51 #1
Avatar billede pretorian Nybegynder
01. april 2006 - 16:48 #2
Et udemærket udgangspunkt bill.  kanten som jeg nævnte skal kun være foroven og forneden, ikke i siderne.  Har du mulighed for at sætte et mere "landskabagtigt billede ind som baggrund..?

Kunne i øvrigt være en ret cool effekt hvis du kunne sætte en character ( en ridder el.lign) ind på banneret, lidt ud på den grønne kant, da min baggrundsfarve for siden er i den farve. Ville skabe en lille 3-d effekt om man vil...?
Avatar billede flashnoob Nybegynder
01. april 2006 - 20:56 #3
Mit forslag:
http://virksaa.1go.dk/exp/699841/oblivion.jpg
(skal kopieres ind i browserens adresselinie :) )
Avatar billede pretorian Nybegynder
02. april 2006 - 09:09 #4
flashnoob--> rigtig god detalje med ridderen til højre.  Jeg ville dog gerne have at banneret ikke er så mørkt. Her tænker jeg mest på baggrund.
Avatar billede bill20 Nybegynder
02. april 2006 - 13:01 #5
Avatar billede pretorian Nybegynder
02. april 2006 - 13:10 #6
Bill--> Er slet ikke min smag..figuren på banneret passer slet ikke ind i resten. Og synes at baggrunden er meget sløret.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
02. april 2006 - 13:10 #7
Prøver også igen
http://virksaa.1go.dk/exp/699841/oblivion2.jpg
(Husk ... skal kopieres ind i adresselinien. :P )
Avatar billede pretorian Nybegynder
02. april 2006 - 13:18 #8
flashnoob--> Den er næsten købt! ;o)  Rigtig fedt banner må jeg sige. Er det muligt at du evt. kan gøre noget ved kanterne rundt om de to figurer så man ikke ser den lidt slørede streg rundt om dem..?
Avatar billede flashnoob Nybegynder
02. april 2006 - 13:21 #9
Jep, så er de fjernet, det var bare en effekt der var lagt på for at få de to figurer til at fremtræde bedre :)
Avatar billede pretorian Nybegynder
02. april 2006 - 13:35 #10
Super! Flot arbejde. Lægger du et svar så jeg kan give point.? :o)
Avatar billede flashnoob Nybegynder
02. april 2006 - 13:45 #11
Godt du kunne bruge det. ;}
Avatar billede flashnoob Nybegynder
02. april 2006 - 13:46 #12
Har du evt. et link til den side det bliver brugt?
Avatar billede pretorian Nybegynder
06. april 2006 - 16:07 #13
jada http://www.oblivionforum.dk

Forresten ville jeg gerne lige i kontakt med dig igen flashnoob. :o) (Ang. banneret)
Avatar billede flashnoob Nybegynder
06. april 2006 - 16:18 #14
Jep.. sig frem :)
Avatar billede pretorian Nybegynder
06. april 2006 - 22:04 #15
jeg ville gerne lokke dig til at ændre lidt på banneret hvis du har lyst og tid (det drejer sig ikke om særlig meget). kan vi snakkes på mail..?
Avatar billede flashnoob Nybegynder
06. april 2006 - 22:08 #16
Jo, skriv på morten.flashnoob( snabel-a )gmail. com
Avatar billede pretorian Nybegynder
06. april 2006 - 22:13 #17
mail sendt. :)