Avatar billede hunterkiller Nybegynder
30. marts 2006 - 16:21 Der er 1 løsning

dvd m. usb - link til pc, muligt ?

Det forholder sig sådan at jeg har fået anskaffet mig sådan en ny dvd med fancy usb indgang så man kan tilslutte en extern hd/pen drive og se de billeder osv der er på, på tv'et. Lige nedenunder hvor dvd'en står, der står min server.

Så er det muligt at lave et link imellem, at få sådan et usb link til at opfører sig så dvd'en tror det er en extern disk og læser content.
-
Har kigget på sådan nogle usb pc link kabler, men de kræver sådan noget ftp agtigt software i begge ender så det er nok ikke løsningen.
-
Det kræver jo sådandset noget et eller andet der kan "emulere" et drev som dvd kan læse, bare som en mappe eller partition på ens harddisk

Ville satme være neat :)

På forhånd tak
Avatar billede hunterkiller Nybegynder
07. april 2006 - 18:14 #1
luk