Avatar billede lottedahl Nybegynder
30. marts 2006 - 12:25 Der er 1 løsning

Samle attachments?

Håber i kan hjælpe...

En af mine venner har på sin hotmail fået tre mails med hver en attachment. De tre attachments er så vidt jeg kan se én oprindelig mail der er delt op i tre bidder (alle under 100 kb). Kan de samles igen? Mailen har oprindelig haft nogle vedhæftninger: 1 word + nogle jpg's.

Når jeg åbner den første bid med wordpad står der noget med at det er en multipart-message i MIME-format.

Mvh Lotte
Avatar billede lottedahl Nybegynder
17. oktober 2006 - 14:29 #1
Lukker