Avatar billede k-real Nybegynder
29. marts 2006 - 10:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

the godfather

Jeg har købt "The Godfather" spillet til PC.
Nu er jeg blevet forfremmet til "underchef", men jeg har stadig det der klundsede tøj på, en beskidt hvid bluse med seler til.

Mit spørgsmål er så om man kan købe andet tøj i spillet, som et jakkesæt eller lign. Hvis dette er mugligt hvordan gør man så...

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede kalp Novice
29. marts 2006 - 10:20 #1
You need to save your game, then go back to the main menu. Once there click on load game, and select your save game then edit. The edit allows you to change the appearence just like when creating a new game, with the exception that you can now buy stuff you have unlocked with the money you now have

løsning på engelsk.. havde ikke løst til at oversætet
Avatar billede k-real Nybegynder
29. marts 2006 - 10:56 #2
det fint... tak
Avatar billede kalp Novice
29. marts 2006 - 10:56 #3
selv tak:-)
Avatar billede kifferdid Nybegynder
29. maj 2010 - 12:14 #4
er det løst