Avatar billede simonnielsenn Nybegynder
29. marts 2006 - 02:18 Der er 5 kommentarer

Driver til skærm hp d530

Hej eksperter. jeg er kan slet ikke finde ud af at finde den rigtige driver til mit skærm kort. har slet ikke forstand på comps sådan rigtig. Det var en ven der sagde jeg kunne prøve og spøger herinde så det prøver jeg :). Computeren er en HP D530 CMT, har prøvet alle de driver de har på hps hjemme side men den blir ved med at sige det ikke er installeret.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig. PS ved ikke om denne post er lagt rigtigt

MVH Simon
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. marts 2006 - 02:31 #1
Prøv lige at installere Intel chipset driverne:
http://h18007.www1.hp.com/support/files/hpcpqdt/us/download/20521.html

Hvis du har XP, skal der ikke bruges grafik-drivere da de er indbygget i XP.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. marts 2006 - 02:35 #2
Og det sidste passede så ikke.

Efter du har installeret chipsetdriverne, genstart og installer så grafikkortsdriveren:
http://h18007.www1.hp.com/support/files/hpcpqdt/us/download/23037.html
Avatar billede simonnielsenn Nybegynder
29. marts 2006 - 02:38 #3
vi prøver tak!
Avatar billede simonnielsenn Nybegynder
29. marts 2006 - 02:47 #4
Det virker nu MANGE tak men hvordan gir jeg dig point
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. marts 2006 - 02:57 #5
Jeg lægger et svar, og det kan du så acceptere.

Det gør du ved at markere mit navn ovre i boksen i venstre side og efterfølgende trykke accepter.