Avatar billede chester Nybegynder
28. marts 2006 - 18:07 Der er 3 kommentarer

Problemer med at få add'et en klient til 2003 domæne.

Hej,
jeg har postet et spgs for lidt tid siden, men grundet lidt problemer med at få tøjlet min router har det taget lidt tid at svare tilbage, hvorfor det sikkert er blevet nedprioriteret.

http://www.eksperten.dk/spm/693595

Jeg har nu fået sat server op til at tage sig af DHCP og DNS, men den selv samme klient giver den eksakt samme fejlmelding. De andre klienter har jeg fint kunne tilføje domænet og de virker stadig fint med den nye DHCP/DNS.
Jeg ved ikke lige hvad jeg skal gribe til med den sidste Klient, nogen der har haft samme problem eller har en ide til hvad der kan være galt?
/chester
Avatar billede serverservice Praktikant
18. april 2006 - 14:07 #1
Du kan prøve at tilføje ip oplysninger manuelt.
Det kunne også være noget netkort eller windows bug.
Hvilken fejlmelding får du og - og er det når du forsøger at tilmelde den som admin fra pcén ?
Avatar billede chester Nybegynder
18. april 2006 - 14:25 #2
Følg linket i det ovenstående så er fejlmeddelelsen postet.
Jeg har dog fået det til at virke, uden jeg rigtigt ved hvorfor.
Avatar billede serverservice Praktikant
18. april 2006 - 14:43 #3
nå ja - ok så skal der vel lukkes også det andet spm.