Avatar billede mulemule Nybegynder
27. marts 2006 - 16:32 Der er 2 kommentarer

Læs fra database med lav prioritet,

Hvis jeg ønsker at køre et tidskrævende Select i min DB. Det tagwer f.eks. 3 sekunder.

Kan jeg så beordre SQL Server til at køre med ekstra lav prioritet på netop dette Select, altså det haster ikke.

Min C# Tråd kører i forvejen med laveste prioritet men jeg er i tvivl om dette bliver overført til SQL Server når man sætter denne igang .
Avatar billede arne_v Ekspert
27. marts 2006 - 16:47 #1
det bliver ikke overfoert til SQLServer
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2006 - 06:41 #2
Der findes ingen måder at prioriterer forbindelser til SQL server således at de afvikles med lav prioritet, så du er nød til at stole på at SQL server selv finder ud af at få afviklet sine ventende forespørgelser på en fornuftig måde.