Avatar billede qqp Nybegynder
25. marts 2006 - 09:47 Der er 1 løsning

Hjælp til installering af sataharddisk i external enclosure

Har lige anskaffet mig en kasse til at bygge min gamle sata 120 GB seagate hardisk ind i. Er løbet ind i 2 problemer:
1: Der ligger informationer på harddisken som jeg gerne vil hente ud. Når jeg slutter den til min pc sker der ingen ting. Kan dette være fordi der er sammenfald mellem drevbogstaverne, og hvad gør man så.
2: Da jeg sluttede den til før faldt mit keyboard af - ville ikke registrere det gennem usb. Herefter resetede jeg bios og keyboardet var tilbage.
Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede qqp Nybegynder
28. marts 2006 - 13:21 #1
asdf