Avatar billede momoney Novice
25. marts 2006 - 00:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tom tom

Hejsa...

Hvor finder jeg Tom Tom til min Acer N35 ???

Martin
Avatar billede simm Nybegynder
25. marts 2006 - 00:37 #1
Tomtom er ikke gratis. Du kan købe det på TomTom.com, ellers så ved jeg at pdashoppen.dk forhandler det. Jeg kan ikke finde din PDA på listen over understøttede til Tomtom 5, men min gamle iPaq H3950 er der heller ikke, og det virker fortrinligt alligvel :)
Avatar billede momoney Novice
25. marts 2006 - 10:44 #2
Jeg ved godt det ikke er gratis ;O)
Syntes bare at alle de steder jeg har kigget indtil nu,
står der det kun virker til GO
Jeg må lige lurer nærmer...
Avatar billede simm Nybegynder
25. marts 2006 - 12:11 #3
Jeg mener jeg så på Tomtom at det virker til Acer N30, mon så ikke også det virker til din N35'er..? :) Jeg tror egentlig at det står og falder med hvilket styresystem man har og ikke så meget modellen.

Det er lidt irriterende at man ikke kan finde demoer på disse programmer, men du kan evt. skrive til Tomtom Support - de lever jo af at svare på den slags spørgsmål ;)
Avatar billede momoney Novice
25. marts 2006 - 12:41 #4
Jeg har lige skrevet til en forhandler og spurgt.
Fælles for alle de produkter jeg finder,
er nemlig der står det kun virker til tom tom egne navigator.
Jeg ved godt det kan lade sig gøre, men er forsigtig fordi jeg vil købe rigtigt første gang. Jeg har også oprettet mig på tomtom-user.dk Godt sted håber jeg.

Jeg kiggede nærmer på det du skrev til mig,
men kunne ikke finde kun softwaren.