Avatar billede frezzer81 Nybegynder
24. marts 2006 - 12:24 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Block internet adgang

Hej Eksperter,

Jeg har en Win2000 client som jeg gerne vil have kun kan browse intranet sider, men skal ikke kunne surfe på internettet.

Jeg vil gerne have at jeg kan sætte proxy'en til noget der ikke findes så den derved ikke kan gå på internettet, men så skal 'internet options' funktionen disables på en eller anden måde så man ikke bare lige kan gå ind og fjerne proxy'en igen.

Jeg ved at i XP kan det gøres i blandt andet:
HKEY_CURRENT_USER\ Software \ Policies \ Microsoft \ Internet Explorer \ Restrictions

Men den sti findes ikke i en 2000. Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede gratis Nybegynder
24. marts 2006 - 13:19 #1
du ka bruge gpedit.msc , under |Brugerkonfiguration|Internet Explorer|Internet Kontrolpanel|
Avatar billede doublejoble Praktikant
25. marts 2006 - 00:20 #2
hvad med din router. Kan du ikke blokere computerens ip adresse i routeren...
Avatar billede levithan Nybegynder
25. marts 2006 - 10:04 #3
Brug programmet iNet Protector v.2.3. Alt er blokkeret fra start og så indtaster man bare de hjemmesider man ønsker pcen skal ha adgang til.

kan hentes her http://www.1000files.com/Download_13880.html
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
29. marts 2006 - 09:54 #4
gratis -> Vil du smide et svar og tak for hjælpen :)
Avatar billede gratis Nybegynder
29. marts 2006 - 09:57 #5
Hej, godt du ku bruge det :) jeg samler ikke på point, så snup dem selv.
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
29. marts 2006 - 12:12 #6
hehe okay gør jeg nu heller ik, så giver dem bare til levithan da hans program sikkert også ville virke, jeg ville bare ikke have et ekstra program installeret for at klare dette.

Tak igen :)
Avatar billede levithan Nybegynder
29. marts 2006 - 12:16 #7
det gør ikke noget
Avatar billede gratis Nybegynder
29. marts 2006 - 12:17 #8
du er velkommen :) du skal lige markere levethan's svar så han for pointene ;)